Znaleziono 1 błąd: 17964

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • anpado
    Drive
    • 2011
    • 65

    Znaleziono 1 błąd: 17964

    Zamieszczone przez andriu21tg
    hehehe a co do narzekań na O3 perfex, ma racje ja też czekałem na nią. Napaliłem sie jak szczerbaty na suchary i co ? wczoraj usiadłem znów do 3ki mówię za 2 razem powinno być lepiej i co .. nie jest. Po prostu niema co oszukiwać sie każdy liczył ze O3 będzie jak O2 do O1. że będzie miał więcej za mniej, że ludzie jeżdżący VW to frajerzy mający za dużo kasy. I tak jak spotkałeś się mając dajmy na to Gofra 5 z użytkownikiem Octy i mogło być Ci głupio bo Octa była na równi. Tak obecnie jak tu napisano trylion stron wcześniej Helmuty pokazały jej miejsce w szeregu. Dupczenie że nowa Octa to klasa sama dla siebie to faktycznie prawda bo niejeden będzie rozważał koreańca, czy też Forda Focusa.
    Dokladnie mysle tak samo...
  • guzolot
    Rider
    • 2010
    • 473

    #2
    Znaleziono 1 błąd: 17964

    witam,
    Wczoraj wyskoczył mi żółty silniczek na desce. Ot tak ni z tego ni z owego. Przy obrotach około 2000-2500. Wszystko wciąż normalnie działało.
    Dziś silniczek zniknął. Po podpięciu do kompa VCDS powiedział:

    Znaleziono 1 błąd:
    17964 - Regulacja ciśnienia doładowania
    P1556 - 35-10 - nieosiągnięta granica regulacji - Sporadyczny
    Kody gotowości: 0 1 0 0 0

    Błąd wykasowałem.

    Zastanawiam się, czy zacząć się martwić czy nie.
    W niedzielę planuję jechać z Otwocka do Gdyni.
    Jest czym się niepokoić?

    Pozdrawiam
    Andrzej
    Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
    ---


    A to moja skodzinka:
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

    Komentarz

    • ROBAL_26
      RS
      • 2010
      • 2321
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      guzolot,
      17964-CIŚNIENIE TURBOSPRĘŻARKI(TC)- granica nie osiągnięta>zawór,słaby przepływ dolotu,TC uszkodzenie.

      błąd jest związany z słabym ciśnieniem w układzie dolotowym sprężarki czyli turbo, przejrzyj wszystkie wężyki związane z podciśnieniem (lubią parcieć i wówczas zaciąga układ lewe powietrze) oraz rury doprowadzające powietrze z filtra powietrza przez EGR, IC aż do turbo, może jest gdzieś nieszczelność.ok

      pozdro
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Bład oznacza wprost swirującą regulacje cisnienia doładowania.
        Przydałoby się zrobic logi dynamiczne... wiedzialbys na czym stoisz i gdzie skierowac "rece ktore leczą" :wink:
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • guzolot
          Rider
          • 2010
          • 473

          #5
          Dzięki.
          Wnioskuję, że jak się nie pojawi ponownie nie należy się stresować?
          Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
          ---


          A to moja skodzinka:
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

          Komentarz

          • ROBAL_26
            RS
            • 2010
            • 2321
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            najwyżej wyłapiesz tryb awaryjny, wyłączysz i włączysz i dalej pojedziesz do ponownego trybu.
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz

            • Krzycho-63
              Rider
              • 2007
              • 628
              • Superb II (3T4)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Zamieszczone przez guzolot
              Wczoraj wyskoczył mi żółty silniczek na desce. Ot tak ni z tego ni z owego. Przy obrotach około 2000-2500. Wszystko wciąż normalnie działało.
              W tym przypadku cały problem może być w połączeniach rur zasilających powietrzem układ dolotowy.Stosowane są takie zabezpieczenia w postaci agrafki z drutu i bardzo często potrafią się rozpiąć a wtedy powstaje nieszczelność.
              Skoda Superb II Ambition
              2.0 TDI CR 170 KM

              https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

              Komentarz

              • Krzylu
                Rider
                • 2008
                • 256

                #8
                Zamieszczone przez guzolot
                Dzięki.
                Wnioskuję, że jak się nie pojawi ponownie nie należy się stresować?
                Zawczasu zrób logi dynamiczne ,wklej i się zobaczy czy możesz spać spokojnie 8)

                Komentarz

                • Kicer
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 217

                  #9
                  Jak wszystko aktualnie działa poprawnie (auto ma moc od dołu i na wysokich obrotach) to możliwe sa dwie przyczyny:
                  -nieszczelnosć w układzie doładowania, ale raczej odpada bo by usterke wywalało ciągle.
                  -druga opcja wiąże się raczej z czyszczeniem turbo. Zapieczone łopatki kierownicy. Może to być o tyle niebezpieczne że jak zatnie się w położeniu wysokie doładowanie moze np podczas wyprzedzania wogóle wyłączyć turbo co wiąże się z brakiem mocy, a co może skutkować - no chyba się domyślasz. Proponuje podczas podróży zadbać o dużą ilość miejsca podczas wyprzedzania co by nie zostać zaskoczonym na drugim pasie i jechać dalej. A po powrocie jednak to usprawnić.

                  Pozdrawiam Marcin
                  Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                  Komentarz

                  • guzolot
                    Rider
                    • 2010
                    • 473

                    #10
                    Witam. Niestety straciłem moc bezpowrotnie. Nigdzie w niedzielę nie pojechałem.
                    W poniedziałek u mechanika okazało się, że grucha ma padniętą membranę - nie rusza się. Dodatkowo łopatki przycinają się.
                    Skończyło się na wymianie gruchy i czyszczeniu turbiny.
                    Kosztowało mnie to 800zł.
                    Nie wiem czy to dużo czy mało, ale samochód odzyskał swoje właściwości. Mam bardzo silne wrażenie, że lepiej chodzi niż przed usterką.

                    Mechanik powiedział, że już wcześniej musiało mi turbinę wywalać, że ciśnienie miałem, ale nie było jego regulacji należytej. No i jak wspomnę to faktycznie 2 albo 3 razy w ciągu tych 2,5 roku zdarzyło się, że samochód nie miał polotu.
                    Ale zawsze kończyło się na odpaleniu po kilku godzinach i działał jakby normalnie.

                    Tak więc na urlop udałem się z odświeżoną turbiną. Póki co sprawuje się świetnie. Ale zmartwił mnie mechanik, bo IC mi poci się dość znacznie. Za 150-200 powiedział, że można kupić używkę w bardzo dobrym stanie.
                    Na układ z nierdzewki i nowe IC mnie nie stać.
                    Póki co łatam jak się da i jeżdżę, ale muszę to zrobić - może jeszcze w tym roku.
                    Niedawno uszczelniłem złączki między IC a resztą przewodów. Pod uszczelki wkleiłem paski z taśmy izolacyjnej pcv. Uszczelniło super. Zapinki na dole były trochę wyrobione więc zastosowałem patent z trytrytkami. Działa.

                    Dzięki koledzy.

                    Andrzej
                    Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                    ---


                    A to moja skodzinka:
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #11
                      Co to znaczy ze IC się poci ? Mozesz to jakoś rozwinąc.
                      Mechanik sprawdził po zamontowaniu sprezarki jak działa regulacja cisnienia doładowania czy opisujesz swoje wrazenia z jazdy ?
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • guzolot
                        Rider
                        • 2010
                        • 473

                        #12
                        Nie wiem czy sprawdzał. A IC pocił się od dawna. Myślałem, że to na złączkach tylko, ale po uszczelnieniu złączek okazuje się, że to nie tylko to. Na złączkach było ok, a IC od dołu mokry. To widziałem na kanale u mechanika - bez trasy.
                        Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                        ---


                        A to moja skodzinka:
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                        Komentarz

                        • wendetter
                          Drive
                          • 2009
                          • 57

                          #13
                          Ja też załapałem błąd 17964 i jak się okazuje najpierw trzeba sprawdzić podstawy!!
                          U mnie sparciał przewód i wystarczyła wymiana! Octa dostała mocy

                          Komentarz

                          Pracuję...